LXF
 
 
ONLINE platby:

Online, nejrychlejší platba Online platby VISA platba kartou VISA Visa spolupráce s LXF.CZ Neplaťte zbytečně nic navíc Levně, levněji LXF.CZ Zabezpečený online platby na e-shopu LXF.CZ LXF.CZ Luxifer CZ
 
 

Doprava do druhého dne spolupráce LXF.CZ GLS


INFORMACE » REKLAMACE
ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE

 

Reklamační protokol ve formátu PDF

 

Na zboží poskytujeme záruční dobu 2 roky nebo prodlouženou v rámci podmínek stanovených konkrétním výrobcem nebo obchodním partnerem.

 

Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera doporučujeme provést kontrolu vnějšího stavu zásilky. V případě poškození vnějšího obalu zásilky zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte našeho odborníka. Reklamace vnějšího poškození zásilky, která bude naší firmě oznámena po vašem převzetí od našeho přepravce, bude posuzována na základě přepravního listu podepsaného kupujícím.

 

Při uplatnění reklamace vám doporučujeme dodat spolu s reklamovaným zbožím i reklamační protokol a nabývací doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura/daňový doklad) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán). Při uplatnění reklamace zasláním přijmeme takovou zásilku pouze ve formě cenného balíku, nikoliv dobírkou.

 

Adresa pro zasílání reklamací:

Luxifer CZ s.r.o.
Škrétova 4
Praha 2
120 00 

 

Kontaktní údaje:

Telefon: +420 773 592 099
E-mail: info@luxifer.cz

 

 

Reklamaci řešíme ihned po obdržení reklamovaného zboží a řešení vámi uplatněné reklamace bude vycházet z vámi zvoleného zákonného požadavku podle charakteru závady a to opravou, výměnou, přiměřenou slevou nebo odstoupením od kupní smlouvy. V případě sporné reklamace rozhodneme do tří pracovních dnů a pokud není dohodnuto písemnou formou jinak, vyřídíme reklamaci do 30 dnů od uplatnění vaší reklamace. Pokud nezvolíte při uplatnění reklamace svůj zákonný požadavek na její vyřízení, a to zejména sdělením svého požadavku do reklamačního protokolu, případně nebude-li mít váš požadavek oporu v zákoně, zvolí prodávající zákonné řešení reklamace podle svého uvážení. V takovém případě budete o způsobu řešení informován.

 

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký je způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

 

Reklamace v záruční doběse nevztahuje na vady zboží způsobené:

  • Neodborným používáním v rozporu s návodem k použití
  • Mechanickým poškozením a opotřebením
  • Živelními pohromami