Reklamace a vrácení zboží

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu eshopu.  

Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Žádný problém! Vyberte svou akci a postupujte podle následujících kroků.

  •  VRÁCENÍ ZBOŽÍ - pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní zákonné lhůtě - řešíme obratem :-)
  •  REKLAMACE - pro porouchané nebo jinak nefunkční zboží v záruční době | Záruční doba je uvedena na faktuře. 

1) Vyberte VRATKA nebo REKLAMACE
2) Vyplňte elektronický formulář
3) Připravte balíček, přidejte fakturu 
4) Zašlete nám zboží na adresu:

Luxifer CZ, s.r.o. - VRATKA/REKLAMACE | Zboží nezasílejte na dobírku
U Výstaviště 229/9
Praha 7, 170 00

Děkujeme, že se řídíte našimi pokyny. Šetříme tím společně čas a urychlujeme vyřízení vaší žádosti. Tým LXF.cz

 
 
 
 

Reklamace v záruční době se nevztahuje na vady zboží způsobené:

  • Záruční doba je uvedena na faktuře k zakoupenému zboží. Zpravidla je je od 2 do 5ti let.
  • Neodborným používáním v rozporu s návodem k použití
  • Mechanickým poškozením a opotřebením
  • Živelnými pohromami

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení