Velkoobchod a spolupráce

Děkujeme za váš zájem o velkoobchodní spolupráci. Jsme distributory produktů značek KLUŚCreative Cables, Daylight Italia, Sunricher, Mean Well, POS, GLP. Níže se pokusíme zodpovědět nejčastější otázky našich stávajících nebo budoucích obchodních partnerů. 

Jak začít, když chci navázat velkoobchodní spolupráci?

Zaregistrujete se na našem eshopu: www.lxf.cz/registrace/ jako velkoobchodní odběratel. Následuje proces autorizace, kdy vaši žádost posoudíme. Tato aktivita je velmi rychlá, zabere nám pár minut. O celém autorizačním procesu budete informováni prostřednictví emailové zprávy na dříve  registrovanou emailovou adresu. Jakmile je vaše registrace dokončena můžete se poprvé přihlásit a nakoupit s velkoobchodní slevou. Před dokončením první objednávky doplňte firemní údaje (IČO, DIČ, název a adresu společnosti atd.)

Může velkoobchodní slevu a spolupráci získat každý?

Bohužel nikoliv. Pro maloobchodního zákazníka platí, že ceny na eshopu jsou koncové. Jsou nastaveny, tak aby byly atraktivní a zároveň jsme vám dokázali poskytnout kvalitní poprodejní servis. Velkoobchodní spolupráce je zaměřena především pro firmy a živnostníky jejichž podnikání souvisí s výrobou, instalací a prodejem osvětlení. Může se však jednat také o designéry a architekty.

Máte jednotný velkoobchodní ceník a cenové hladiny?

Velkoobchodní ceník poskytujeme na vyžádání. Aktuální ceny je však možné zjistit také ihned na eshopu, kde jsou pravidelně aktualizovány. Výši velkoobchodní slevy určuje obrat vaší společnosti na našem eshopu za posledních 90dní (3 měsíce). Proces přiřazovaní velkoobchodní slevy je plně automatizován. Níže si dovolujeme celý sytém vysvětlit.

Nejdříve pojďme projít výhody automatického systému slev:

  • Obchodní partneři mají automaticky možnost získat slevu až 30% dle provedeného obratu.
  • Udělení velkoobchodních slev je pro všechny naše obchodní partnery nastaveno stejně.
  • Při dlouhodobé neaktivitě, poklesu objemu objednávek, nebo jinému poklesu celkového obratu za posledních 90dní slevový robot automaticky přeřadí obchodního partnera do odpovídajícího „slevového stupně“ (viz. níže popsané slevové stupně 1-5).

Následně si vysvětleme základní pojmy a pravidla slevového systému:

  • 90 dní (3 měsíce) je období, které je počítáno od dnešního data zpětně. Započítávají se do něj pouze provedené a zaplacené objednávky.
  • Velkoobchodní slevy se vztahují pouze na zboží. Na služby a dopravu se nevztahují.
  • Výše slevy také závisí na našem dodavateli a konkrétním sortimentu (například KLUŚ – max 30%, Creative Cables – max 30%, Daylight Italia - max. 30%, Mean Well - max. 30% , POS - max. 30%, GLP - max. 30%, Suniricher - max. 30%).

A jak to v praxi funguje?

  1. První stupeň - Sleva 10%. Základní sleva, která je vám přidělena po provedení velkoobchodní registrace. Platí pro obrat vaší společnosti od 0Kč do 20 000 Kč bez DPH.

    Jakmile obrat vaší společnosti v období posledních 90-ti dní kdykoliv přesáhne 20 000 Kč bez DPH za posledních 90dní automaticky vás slevový robot přeřadí na:

  2. Druhý stupeň - Sleva 15%. Váže se k období 90 dní a celkovému obratu vaší společnosti v tomto období od 20 000 Kč do 40 000 Kč bez DPH.

    Jakmile obrat vaší společnosti v období posledních 90-ti dní kdykoliv přesáhne 40 000 Kč bez DPH za posledních 90dní automaticky vás slevový robot přeřadí na:

  3. Třetí stupeň - Sleva 20%. Váže se k období 90 dní a celkovému obratu vaší společnosti v tomto období od 40 000 Kč do 80 000 Kč bez DPH.

    Jakmile obrat vaší společnosti v období posledních 90-ti dní kdykoliv přesáhne 80 000 Kč bez DPH za posledních 90dní automaticky vás slevový robot přeřadí na:

  4. Čtvrtý stupeň - Sleva 25%. Váže se k období 90 dní a celkovému obratu vaší společnosti v tomto období od 80 do 140tis. Kč bez DPH.

    Jakmile obrat vaší společnosti v období posledních 90-ti dní kdykoliv přesáhne 140 000 Kč bez DPH za posledních 90dní automaticky vás slevový robot přeřadí na:

  5. Pátý stupeň - Sleva 30%. Váže se k období 90 dní a celkovému obratu vaší společnosti v tomto období od 140 000 Kč bez DPH.
  6. Šestý stupeň – VIP velkoobchodní ceník. Jedná se o dealerské a distributorské ceny. Přístup k VIP ceníku je podmíněn podpisem rámcové smlouvy "Smlouva o poskytnutí VIP podmínek nákupu" a minimálním měsíčním obratem 200tis bez DPH.

Máte určenou minimální hodnotu objednávky?

Nemáme. Věříme, že spolupráce není založena na velikosti konkrétní objednávky.

Jaké nabízíte platební podmínky?

Nabízíme následující možnosti:

  • Platba převodem na základě zálohové faktury - zálohovou fakturu Vám zašle automatika našeho eshopu po vytvoření objednávky. Zboží expedujeme po uhrazení zálohové faktury
  • Platba kartou online, nebo online bankovním převodem - skrze platební bránu COMGATE
  • Platba dobírkou - při doručení zboží

Je možné nakupovat na fakturu?

Ano, systém dokáže nabídnout vystavení zálohové faktury. Na fakturu se splatností mohou nakupovat zákazníci s uzavřenou rámcovou smlouvou "Smlouva o poskytnutí VIP podmínek nákupu".

Jaká je cena přepravy?

Cenu přepravy vypočítává systém na základě hmotnosti a délky objednaného zboží. Jako jedni z mála dodavatelů dokážeme přepravit balík nebo tubus o délce 3m. V případě, že objednávka zahrnuje 3m hliníkové LED profily je doprava vždy řešena společností TOPTRANS. Více o informací o dopravě naleznete v samostatném článku.

Jak fungují reklamace a záruka na zakoupené zboží?

Prosíme postupujte dle uvedených kroků. Výrazně urychlíte proces vrácení nebo reklamace zboží. Reklamované zboží prohlédneme, vyzkoušíme a případně obratem vyměníme za nový kus. Pokud není původně zakoupené zboží k dispozici, nabídneme náhradní řešení nebo dobropis. Záruka z naší strany platí od momentu prodeje vašemu zákazníkovi. Pro odběratele na IČO je záruka 12 měsíců. 

Jaký je termín dodání zboží v případě, že nemáme na skladě dostatečný počet kusů?

O dostupnosti poskytujeme relevantní informace. Níže je vysvětlení jednotlivých stavů:

  • Skladem - produkt je skladem na provozovně a expedujeme je v nejbližším možném termínu (2-3 dny)
  • Skladem do 3 dní - produkt je skladem na externím skladě = velmi krátká doba naskladnění (do 3 dnů) a následná expedice
  • Skladem do 10 dní - produkt je skladem na externím skladě = doba naskladnění (až 10 dní) a následná expedice 
  • Na cestě do 14 dní - produkt jsme již objednali a je na cestě do našeho skladu
  • Na objednání (14 dní) - produkt není skladem, očekáváme však jeho brzké naskladnění do 14ti dnů. Produkt je možné objednat 
  • Na objednání (40+ dní) - produkt není skladem, očekáváme jeho naskladnění v uvedeném čase +40 dnů. Produkt je možné objednat

Mohu nesprávně zakoupené zboží vrátit?

Ano, u běžného zboží provedeme výměnu zboží nebo dobropis. U projektových objednávek a méně obvyklého zboží tuto službu nenabízíme.

 

Věříme v pevný obchodní vztah a těšíme se na spolupráci. Tým LXF.cz

 

#zavolejte#