Velkoobchod a spolupráce

Děkujeme za váš zájem o velkoobchodní spolupráci. Jsme distributory produktů značek KLUŚCreative Cables, Daylight Italia, Sunricher, Mean Well, POS, GLP. Níže se pokusíme zodpovědět nejčastější otázky našich stávajících nebo budoucích obchodních partnerů. 

Jak začít, když chci navázat velkoobchodní spolupráci?

Zaregistrujete se na našem eshopu: www.lxf.cz/registrace/ jako velkoobchodní odběratel. Následuje proces autorizace, kdy vaši žádost posoudíme. Tato aktivita je velmi rychlá, zabere nám pár minut. O celém autorizačním procesu budete informováni prostřednictví emailové zprávy na dříve registrovanou emailovou adresu. Jakmile je vaše registrace dokončena můžete se poprvé přihlásit a nakoupit s velkoobchodní slevou. Před dokončením první objednávky doplňte firemní údaje (IČO, DIČ, název a adresu společnosti atd.)

Může velkoobchodní slevu a spolupráci získat každý?

Bohužel nikoliv. Pro maloobchodního zákazníka platí, že ceny na eshopu jsou koncové. Jsou nastaveny, tak aby byly atraktivní a zároveň jsme vám dokázali poskytnout kvalitní poprodejní servis. Velkoobchodní spolupráce je zaměřena především pro firmy a živnostníky jejichž podnikání souvisí s výrobou, instalací a prodejem osvětlení. Může se však jednat také o designéry a architekty.

Máte jednotný velkoobchodní ceník a cenové hladiny?

Velkoobchodní ceník poskytujeme na vyžádání. Aktuální ceny je však možné zjistit také ihned na eshopu, kde jsou pravidelně aktualizovány. Výši velkoobchodní slevy určuje celkový objem objednávky vytvořené na našem eshopu. Proces přiřazovaní velkoobchodní slevy je plně automatizován. Níže si dovolujeme celý sytém vysvětlit.

Nejdříve pojďme projít výhody automatického systému slev:

  • B2B obchodní partneři mají možnost automaticky získat slevu až 20% dle objemu objednávky.
  • Udělení velkoobchodních slev je pro všechny naše obchodní partnery nastaveno stejně.

Následně si vysvětleme základní pojmy a pravidla slevového systému:

  • Objem objednávky se počítá z celkové ceny zboží (bez DPH) před slevou. Do celkového objemu objednávky se nezapočítávají náklady na dopravu a platbu.
  • Velkoobchodní slevy se vztahují pouze na zboží. Na služby a dopravu se nevztahují.

A jak to v praxi funguje?

  1. První stupeň - Sleva 10%. Základní sleva, která je vám přidělena po provedení velkoobchodní registrace. Platí pro celkový objem objednávky do 30 000 Kč bez DPH.

    Jakmile celkový objem objednávky překročí hranici 30 000 Kč bez DPH, tak vás slevový robot přeřadí na:

  2. Druhý stupeň - Sleva 15%. Platí pro celkový objem objednávky od 30 000 Kč bez DPH do 80 000 Kč bez DPH.

    Jakmile celkový objem objednávky překročí hranici 80 000 Kč bez DPH, tak vás slevový robot přeřadí na:

  3. Třetí stupeň - Sleva 20%. Platí pro celkový objem objednávky od 80 000 Kč bez DPH.

 

Výše B2B slevy také závisí také na konkrétním dodavateli a sortimentu zboží - uvádíme příklady:

Máte určenou minimální hodnotu objednávky?

Nemáme. Věříme, že spolupráce není založena na velikosti konkrétní objednávky.

Jaké nabízíte platební podmínky?

Nabízíme následující možnosti:

  • Platba převodem na základě zálohové faktury - zálohovou fakturu Vám zašle automatika našeho eshopu po vytvoření objednávky. Zboží expedujeme po uhrazení zálohové faktury
  • Platba kartou online, nebo online bankovním převodem - skrze platební bránu Shoptet pay
  • Platba dobírkou - při doručení zboží

Je možné nakupovat na fakturu?

Ano, systém dokáže nabídnout vystavení zálohové faktury. Na fakturu se splatností mohou nakupovat zákazníci s uzavřenou rámcovou smlouvou. Její návrh vám zašleme na vyžádání. V této rámcové smlouvě se zákazníci zavazují k pravidelnému měsíčnímu odběru zboží v minimální částce 50tis. Kč bez DPH.

Jaká je cena přepravy?

Cenu přepravy vypočítává systém na základě hmotnosti a délky objednaného zboží. Jako jedni z mála dodavatelů dokážeme přepravit balík nebo tubus o délce 3m. V případě, že objednávka zahrnuje 3m hliníkové LED profily je doprava vždy řešena společností TOPTRANS. Více o informací o dopravě naleznete v samostatném článku.

Jak fungují reklamace a záruka na zakoupené zboží?

Prosíme postupujte dle uvedených kroků. Výrazně urychlíte proces vrácení nebo reklamace zboží. Reklamované zboží prohlédneme, vyzkoušíme a případně obratem vyměníme za nový kus. Pokud není původně zakoupené zboží k dispozici, nabídneme náhradní řešení nebo dobropis. Záruka z naší strany platí od momentu prodeje vašemu zákazníkovi. Pro odběratele na IČO je záruka 12 měsíců. 

Jaký je termín dodání zboží v případě, že nemáme na skladě dostatečný počet kusů?

O dostupnosti poskytujeme relevantní informace. Níže je vysvětlení jednotlivých stavů:

  • Skladem - produkt je skladem na provozovně a expedujeme je v nejbližším možném termínu (2-3 dny)
  • Skladem do 3 dní - produkt je skladem na externím skladě = velmi krátká doba naskladnění (do 3 dnů) a následná expedice
  • Skladem do 10 dní - produkt je skladem na externím skladě = doba naskladnění (až 10 dní) a následná expedice 
  • Na cestě do 14 dní - produkt jsme již objednali a je na cestě do našeho skladu
  • Na objednání (14 dní) - produkt není skladem, očekáváme však jeho brzké naskladnění do 14ti dnů. Produkt je možné objednat 
  • Na objednání (40+ dní) - produkt není skladem, očekáváme jeho naskladnění v uvedeném čase +40 dnů. Produkt je možné objednat

Mohu nesprávně zakoupené zboží vrátit?

Pro vrácení zboží B2B zákazníků s IČO nabízíme dvě možnosti:

  • vrácení zboží s manipulačním poplatkem 10% - který bude odečten od celkové částky vráceného zboží.
  • vrácení zboží s vystavením voucheru - který je v plné výši vráceného zboží a lze jej uplatnit na další nákup.

Věříme v pevný obchodní vztah a těšíme se na spolupráci. Tým LXF.cz

 

#zavolejte#